Delegació de Pastoral Vocacional

La Delegació diocesana de Pastoral Vocacional vetlla pel foment de totes les vocacions, en especial de les vocacions al presbiterat i al diaconat permanent. El seu treball obeeix al principi que tota l’Església diocesana ha de fer seva la tasca de promoure vocacions, tant a la vida sacerdotal com a la vida consagrada o religiosa[1]. A més de promoure vocacions en concret, intentarà que tota l’acció pastoral de la Diòcesi tingui un caire vocacional, en el context de la cultura vocacional, tant en el sentit de l’orientació bàsica, com en el sentit de formulació explícita de la pregunta vocacional. En aquest sentit haurà de mantenir estreta relació (i col·laboració) amb diferents delegacions diocesanes, especialment amb les delegacions diocesanes per a la Vida Consagrada, Família i Vida, Pastoral Juvenil, Catequesi, Ensenyament.

Delegat:

Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez