octubre 2021

DlDtDcDjDvDsDg
1
  • Temps de la Creació 2021: Jubileu per la Terra. ¿Una casa per a tots? Renovant l'Oikos de Déu.
  • Càritas diocesana. Trobada referents de programes
2
  • Pelegrinatge de convivència hospitalària de l'Hospitalitat de Lourdes de la Província Eclesiàstica de Barcelona
3
  • El bisbe Agustí presideix la XXV Trobada catalana de portants del Sant Crist
4
  • Eucaristia presidida pel bisbe Agustí en la cloenda del "Temps de la creació"
  • Càritas diocesana. Trobada institucional treballadors
5
  • Reunió de bisbe de la Conferència Episcopal Tarraconense
  • Inauguració de curs de l'Ateneu Universitari Sant Pacià
6
  • Reunió de bisbe de la Conferència Episcopal Tarraconense
7
  • Reunió del Consell Presbiteral
8
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia en la Festa de la Mare de Déu del Pilar, patrona de la Guàrdia Civil al quarter de Sant Andreu de la Barca (Barcelona)
9
  • Reunió del Consell Pastoral Diocesà
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Basílica de Santa Maria i confereix el sagrament de la Confirmació.
10
  • XIV Trobada diocesana d'inici de curs i enviament de catequistes. "El qui està en mi i jo en ell dona molt de fruit" (Jn 15, 5)
11
12
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia de la Festa Sant Rarimi
13
14
15
16
  • Trobada d'inici de curs per a mestres i professors cristians i de religió
17
  • Inici de la fase diocesana del Sínode de bisbes: Per una Església sinodal: comunió, participació i missió. Eucaristia presidida pel bisbe Agustí.
18
  • Reunió Consell d'Assumptes econòmics.
  • Reunió Col·legi de Consultors
19
  • Càritas diocesana. Curs de neteja de despatxos i oficines. Dimarts, dimecres, dijous i divendres fins el 17 de desembre
  • Trobada d'inici de curs de preveres i diaques. Sínode de bisbes "Per una Església sinodal: comunió, participació i missió " de setembre de 2021 a octubre de 2023. Objectiu diocesà. Obertura del Sínode, diumenge 17 d’octubre, Catedral.
  • Reunió de Vida Creixent
20
  • Reunió del bisbe Agustí amb els preveres i diaques de l'Arxiprestat de Bruguers
21
  • Càritas diocesana. Trobada d'inici de curs del Consell.
  • Reunió Plenària del SIS
22
  • Reunió Consell Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat
  • Reunió del Consell Episcopal
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la capella de l'escola de la Sagrada Família de Gavà i confereix el sagrament de la Confirmació.
  • Trobada Fundació ACOES HONDURAS
23
  • Aniversari naixement. Bisbe Agustí
  • Trobada de Consells d'economia parroquials en motiu de la Jornada de Germanor
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Santa Maria Magdalena on confereix el sagrament de la confirmació a un grup de joves i adults
24
  • Jornada Mundial per l'evangelització dels pobles. DOMUND
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Vicenç Màrtir i confereix el sagrament de la Confirmació.
  • El bisbe Agustí confereix l'orde del presbiteral a Mn. Xavier Montané Blázquez.
25
  • Jornades de Formació i Animació Pastoral. Vicaria del Penedès, Anoia, Garraf. Església en Sínode, reptes d’avui. Vicaria del Penedès, Anoia, Garraf.
26
27
28
  • Reunió del bisbe Agustí amb els preveres i diaques de l'Arxiprestat de Garraf