juliol 2021

1
2
3
  • Delegació d'Evangelització i Apostolat seglar. Trobada. LAÏCAT CRISTIÀ. Propòsits per a uns nous temps.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Crist Salvador i confereix el sagrament de la Confirmació
4
  • Jornada per a la responsabilitat en el trànsit: "Ocupa-t'en", bons samaritans en el camí (Lc 10, 35)
  • El bisbe Agustí presideix l’Eucaristia i confereix el sagrament de la Confirmació, a la Parròquia de Santa Eulàlia
5
6
  • Delegació de Catequesi. Reunió membres delegació
7
  • Tribunal Eclesiàstic. Jurament Sr. Francisco José Cardona Vidal. Nou jutge de la Sala del Tribunal Eclesiàstic
8
  • El bisbe Agustí presideix l'Assemblea ordinària de diaques del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat
9
  • Eucaristia de final de curs de la Cúria diocesana
  • Reunió del Consell Episcopal
10
11
12
13
14
15
16
  • Reunió del Consell Episcopal
  • Delegació de Catequesi. Trobada coordinadors arxiprestals
17
18
19
20
21
22
23
24
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia i benedicció del nou temple de l'església de la Santa Creu del Barri Rat Penat (Sitges)
25
  • Jornada Mundial dels avis i gent gran.
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Jaume de Moja, en la seva festa patronal i celebració del 150è aniversari de la benedicció del temple parroquial.
26
27
28
  • Càritas Diocesana. Presentació pública i benedicció del pis d'acollida, Llar El Llimoner de Vilanova i la Geltrú
29
30
  • El bisbe Agustí concelebra en l'eucaristia en motiu de la celebració del 500 aniversari de la conversió de Sant Ignasi.
31