maig 2022

DlDtDcDjDvDsDg
1
  • El bisbe Agustí presideix l’Eucaristia a la Parròquia de Sant Joan Baptista, en el 50è aniversari de la creació de la Parròquia i confereix el sagrament de la confirmació
2
  • Càritas diocesana. Curs de cuina mediterrànea.
  • Jornades de vicaris episcopals de la Conferència Episcopal Espanyola: “El liderazgo en la Iglesia”.
  • Curs de l'ISCREB a Sant Boi de Llobregat. Assignatura “Història de l’Església II”, a càrrec del Llic. Diego Solà. Lloc: Parròquia Sant Josep Obrer.
3
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • Formació telemàtica sobre la configuració i desenvolupament dels nous webs parroquials
  • Reunió telemàtica de l'Equip de responsable del Sínode de la CEE amb les comissions diocesanes.
4
  • Pastoral Obrera. Reunió Equip
5
  • CAMÍ SINODAL. Catequesi. Parròquia de Sant Baldiri
  • CAMÍ SINODAL. Trobada del Consell Pastoral Arxiprestal de l'Arxiprestat de Sant Feliu de Llobregat. Recull del treball de la fase diocesana.
6
  • Reunió del Consell Episcopal
  • Delegació d'Ensenyament. Trobada pedagògica "Cafè dels divendres"
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Santa Maria Magdalena i confereix el sagrament de la Confirmació a un grup d'alumnes del col·legi Natzaret
7
  • Recés dels seminaristes de Sant Feliu de Llobregat i Barcelona
  • III Trobada de Pastoral penitenciària del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Sadurní i confereix el sagrament de la Confirmació
8
  • Jornada Mundial de Pregària per les Vocacions i Jornada de les Vocacions natives. “DEIXA LA TEVA EMPREMTA, SIGUE'S TESTIMONI” Diumenge del Bon Pastor
  • CAMÍ SINODAL. Assemblea. Parròquia de Sant Baldiri
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Catedral i confereix l'orde del presbiteral a Mn. Joan Francesc Cortès Ribot.
9
10
  • Càritas diocesana. Curs d'atenció persones amb dependència.
  • Trobada de formació de preveres i diaques. El discerniment i acompanyament pastoral. Ponent: P. David Guindolain, SJ.
11
  • Comissió permanent de la Delegació per al diaconat permanent
12
  • Reunió dels arxiprestes de la Vicaria del Llobregat
13
  • El bisbe Agustí presideix l'Assemblea extraordinària del Col·legi Diaconal
14
15
  • CAMÍ SINODAL. Trobada Pasqual de la Vicaria del Penedès, Anoia, Garraf. Castell de Penyafort
16
17
  • Reunió de bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense
18
  • Reunió de bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense
19
20
  • Sortida de la Cúria diocesana al Bisbat de Vic
21
  • Delegació de Pastoral de la Salut. Pasqua del Malalt
22
  • Pasqua del Malalt. "Estar al costat dels qui pateixen en un camí de caritat".
  • El bisbe Agustí presideix la Missa conventual al Santuari de la Mare de Déu de Montserrat i confereix el sagrament de la confirmació a joves de l'Escolania i familiars.
23
24
25
  • Reunió treballadors Cúria. ERP
  • El bisbe Agustí presideix l’Eucaristia a la Catedral i confereix el sagrament de la Confirmació a un grup d'alumnes de l'Escola Highlands School, d'Esplugues de Llobregat
26
  • Pregària vocacional
  • El Bisbe Agustí presideix l’Eucaristia, a la Catedral, en la Solemnitat Dedicació del Temple
27
  • Reunió del Consell Episcopal
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia i confereix el sagrament de la confirmació a un grup d'alumnes de l'escola Sant Lluis, a la capella de l'escola.
28
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau del Prat de Llobregat i confereix el sagrament de la confirmació.
29
  • El bisbe Agustí presideix l'Eucaristia a la Parròquia de Sant Baldiri i confereix el sagrament de la Confirmació.
30
31