Pastoral de Joventut

Benvingut i benvinguda a SantFeliuJove!!! Aquest és el nom col·loquial de la nostra Delegació Diocesana de Pastoral Juvenil..

El nostre somni és que els adolescents i els joves d’arreu de la diòcesi puguin conèixer a Jesús i madurar la seva fe, mitjançant compromisos i estils de viure, en el si d’una comunitat.

Això ho fem donant suport a les diferents iniciatives que sorgeixen arreu del bisbat i dinamitzant un calendari d’activitats. Algunes d’aquestes coses les fem conjuntament amb les altres delegacions de Catalunya, Andorra i les Balears, en el SIJ (Secretariat Interdiocesà de Pastoral Juvenil).

Delegat:

Mn. Carles Muñiz Pérez

Altres membres de la delegació:

Sra. Meritxell Climent Borgoñoz

Sra. Anna Llopart Ventura

Jordi Mondragón Bricullé, prevere

Sr. Pau Montané Blázquez

Sr. Joan Montserrat

Sr. Carles Ruiz Gil

Sr. Ignasi Segura Renau

Jordi Tres Bosch, prevere

Enllaç