Pastoral de Joventut

Benvingut i benvinguda a EsglèsiaJoveSantfeliu!!! Aquest és el nom col·loquial de la nostra Delegació Diocesana de Pastoral Juvenil..

El nostre somni és que els adolescents i els joves d’arreu de la diòcesi puguin conèixer a Jesús i madurar la seva fe, mitjançant compromisos i estils de viure, en el si d’una comunitat.

Això ho fem donant suport a les diferents iniciatives que sorgeixen arreu del bisbat i dinamitzant un calendari d’activitats. Algunes d’aquestes coses les fem conjuntament amb les altres delegacions de Catalunya, Andorra i les Balears, en el SIJ (Secretariat Interdiocesà de Pastoral Juvenil).

Delegat:

Mn. Josep Sellarés Mestre

Equip de la delegació

Mn. Manuel S.C. Rodríguez Garrido

Mn. Joan Francesc Cortés Ribot

Enllaç a EsglèsiaJoveSantfeliu

Demarcacions del Baix Llobregat, Garraf i Alt Penedès, dels Minyons Escoltes i Guies de Catalunya:

Sr. Manel Enrubia Aranda

Equip de pastoral del lleure:

Sr. Alberto Hernández Ciprés

93 632 76 30 - 660 13 95 09