Família – Eutanàsia i testament vital – Sínode – Ecologia integral. Aquests seran els quatre plats forts que s’abordaran a les tradicionals jornades formatives de la tardor  que es realitzaran per a la Vicaria del Penedès-Anoia-Garraf la propera setmana, de dilluns 25 d’octubre i fins dijous 28, cada dia a les 21h a la sala Mn. Vinyeta dels locals parroquials de Santa Maria, de Vilafranca del Penedès.

• FAMÍLIA. Estem vivint l’Any Família Amoris Laetitia, des del 19 de març 2021 fins al 26 de juny 2022 i el matrimoni format per Samuel Segura i Laura Orri exposaran el projecte del papa Francesc en Amoris Laetitia dilluns 25.
  • EUTANÀSIA I TESTAMENT VITAL. Després de l’entrada en vigor de la llei d’eutanàsia, el passat 25 de juny, i a fi de promoure i divulgar una cultura de la vida s’estan realitzant moltes iniciatives per informar i formar al voltant del que és l’eutanàsia, les cures pal·liatives i el testament vital. Margarita Bofarull, rscj, serà la ponent convidada per tractar aquests temes dimarts dia 26.
  • SÍNODE. Fa pocs dies el papa Francesc va donar inici al Sínode 2021-2023 a Roma i diumenge passat va tenir lloc l’apertura a cada diòcesi del món. Mn. Daniel Palau, membre de la comissió diocesana d’acollida del Sínode, parlarà dels tres ítems, comunió – participació – missió, dimecres 27 d’octubre.
  • ECOLOGIA INTEGRAL. La conversió ecològica integral està a l’agenda de la societat, de la política i també de l’Església. Carles Armengol exposarà quin és “El camí Laudato Si’ del papa Francesc”, després de sis anys de la publicació d’aquesta encíclica. Serà dijous 28 d’octubre.

(cartell en pdf)