Seran a Montserrat, del 19 al 21 de novembre. Aquesta vegada la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat ha estat l’encarregada de trobar un lloc adient per a celebrar aquesta trobada anual dels catequistes de les diòcesis catalanes i de les Illes i la Delegació diocesana de Catequesi no ha pogut trobar un lloc millor que als peus de la Mare de Déu de Montserrat, patrona de Catalunya i de la nostra diòcesi.

La formació tractarà dels materials del nou itinerari catequètic que proposa el Secretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC). Les inscripcions resten obertes fins al dimecres dia 10; per a formalitzar la inscripció i conèixer més detalls del contingut i de les possibilitats d’allotjament, consulteu el web del SIC www.sic-catequesi.cat