Adreçat a tots els diocesans i diocesanes.   El bisbe Agustí ens acompanya en aquesta quaresma-quarantena de confinament. Ha volgut enregistrar un vídeo missatge per a tota la diòcesi, amb paraules de comunió i d’encoratjament. Entre altres coses, ens diu:

»La crisi del coronavirus ha tret a la superfície el millor de nosaltres mateixos; el tresor de la comunió ens permet anar més enllà: l’amor de l’Esperit Sant ens lliga.

»No estem mai sols: ens acompanyen els germans i Nostre Senyor.

»Ens surt una acció de gràcies perquè hi ha moltes iniciatives fruit d’un amor sincer.

»L’esperança és més que l’optimisme. No depèn dels resultats. És mantenir la positivitat a què som cridats passi el que passi.

»Com deia sant Pau, “res no ens podrà mai separar de l’amor de Crist”.

»Davant Déu, deixant-nos estimar, ens trobem nosaltres mateixos: sóc qui sóc davant Déu.

»Déu ens diu: “sempre seré amb tu, ets el meu fill, jo t’estimo”.

»L’amor demana comunicació, i això és la pregària.