El proper diumenge 16 de juny, a la Catedral-Parròquia de Sant Llorenç, de 18.00 h a 20.30 h., hi haurà la cloenda de l’objectiu diocesà, continuant en el camí sinodal i la preparació del Jubileu 2025 “Pelegrins d’Esperança”.

PROGRAMA DE LA TROBADA

• Acollida a la Catedral-parròquia de Sant Llorenç.
  • Vídeo dels 500 anys de la fundació de la parròquia i 20 anys de la diòcesi i Catedral de Sant Llorenç.
  • Presentació i entrega de la Carta pastoral: “La Catedral, signe de comunió diocesana”.
  • Informacions sobre la cloenda objectiu diocesà, la cloenda del Sínode de bisbes i l’inici del Jubileu de l’Esperança.
  • Pregària de Vespres.
  • Cloenda de la trobada. Es compartirà coca i cava.

La participació en la trobada es farà en coordinació amb el Consell Pastoral Diocesà, els arxiprestos i els delegats corresponents.

Pel seu interès, us adjuntem la Carta que ha adreçat el sr. bisbe Agustí Cortés a tots els diocesans:

Et recomanem