El dissabte 13 d’abril, a Sant Feliu de Llobregat, tindrà lloc la Trobada diocesana d’adolescents i joves del nostre bisbat d’entre 13 i 30 anys.

Enguany s’aplegaran sota el lema “Som cridats a ser poble”, tenint com a rerefons diferents elements: l’Objectiu diocesà, els 20 anys de la nostra diòcesi i els 500 anys de la parròquia de Sant Llorenç, de Sant Feliu de Llobregat.

Aquesta vol ser una trobada per reunir tots els joves i adolescents del nostre bisbat, redescobrir allò que conforma la diòcesi i les diferents crides a les quals podem respondre amb la nostra vida.

La jornada acabarà a les 20.00 h, a la Catedral-Parròquia de Sant Llorenç, on se celebrarà l’Eucaristia presidida pel nostre bisbe Agustí. La trobada serà gratuïta.

Podeu posar-vos en contacte amb la Delegació de Joventut a través del correu: joventut@bisbatsantfeliu.cat o el número de telèfon mòbil: 660139509.

Us hi esperem!

Et recomanem