Va morir ahir, 4 d’octubre de 2022, a l’edat de 66 anys, confortat amb els sagraments de l’Església.

La vetlla es farà avui, 5 d’octubre de 2022, a les 10.30 h i fins a les 15.00 h., hora en que es celebraran les exèquies, presidides pel bisbe Agustí, al mateix Tanatori de Sant Gervasi–Ronda de Dalt, de Barcelona (C/ Carles Riba, 10-12- Sala de Vetlla núm. 1).

Units en la pregària, encomanem-lo a la misericòrdia de Déu.

Mn. Eduard era rector emèrit de les parròquies de Santa Magdalena, del Pla del Penedès i de Sant Andreu, de Puigdàlber, càrrecs que va exercir fins el 2020, any en què la malaltia que patia des de feia anys, li va impedir de continuar la seva tasca parroquial.

BIOGRAFIA I MINISTERI

Mn. Eduard Casas Soler va néixer a Vilanova i la Geltrú, el dia 23 de setembre de 1956. Fill de Jaume i Fe. Professà els seus vots perpetus a l’orde religiós dels Frares Franciscans Caputxins. Va ser ordenat prevere el 17 d’octubre de 1981, a la Parròquia de Santa Maria, de Cubelles.

Els seus primers nomenaments van ser:

1981 Rector de la parròquia de Santa Maria, de Cubelles.

1986 Rector de la parròquia de Sant Cosme i Sant Damià, del Prat de Llobregat.

El 1994 va ser nomenat Administrador parroquial de les parròquies de Santa Magdalena, del Pla del Penedès i de Sant Andreu, de Puigdàlber.

L’abril de 2005 rep l’indult de secularització de l’orde dels Frares Franciscans Caputxins i el maig del mateix any és incardinat com a membre del clergat secular de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

El gener de 2006 va ser nomenat Administrador parroquial de la Parròquia de Santa Fe, de Santa Fe del Penedès, finalitzant aquest càrrec el setembre de 2006.

L’1 de novembre de 2010 és nomenat Rector de les parròquies de Santa Magdalena, del Pla del Penedès i de Sant Andreu, de Puigdàlber, càrrecs que va exercir fins el 2020, any en què la malaltia que patia des de feia anys, li va impedir de continuar la seva tasca parroquial.

Altres càrrecs no parroquials: President de la Fundació Clarisses de la Divina Providència de Vilanova i la Geltrú.

Et recomenem