Ha mort avui dijous, 25 d’agost de 2022, a l’edat de 90 anys, confortat amb els sagraments de l’Església.

Les exèquies de Mn. Jesús Mañé, presidides pel bisbe Agustí Cortés, tindran lloc demà divendres, dia 26 d’agost, a les  11 h., a la Parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes (Plaça Marcer, 9), d’on era rector emèrit.

La vetlla es farà a partir d’aquesta tarda, de 17 a 21 h., al Tanatori de Vilanova i la Geltrú (Carrer de la Vilanoveta, 12), i demà divendres, a les 10 h., a la Parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes.

Units en la pregària, encomanem-lo a la misericòrdia del Senyor.

BIOGRAFIA I MINISTERI

Mn. Jesús Mañé Montserrat va néixer a Llorenç del Penedès (Tarragona), el dia 10 de juliol de 1932. Fill de Josep i Concepció. Format al Seminari Conciliar de Barcelona, va ser ordenat sacerdot el 29 de juny de 1956, a la Basílica de la Mare de Déu de la Mercè, de Barcelona.

Els seus primers nomenaments van ser:

02/07/1956 Vicari de la Parròquia del Santíssim Salvador (El Vendrell)

18/10/1959 Rector de les Parròquies d’Albinyana i Les Peces (Tarragona)

18/01/1962 Rector de la Parròquia de Santa Magdalena (Bonastre)

L’11 de setembre de 1969 va ser nomenat Rector de la Parròquia de Sant Pere, de Sant Pere de Ribes. L’1 de juliol de 1980 va ser nomenat Encarregat de l’Església de Sant Pere del Tacó, de Vilanova i la Geltrú. Jubilat canònicament el 6 de setembre de 2013.

Altres càrrecs no parroquials:

1973 Membre del Secretariat Diocesà de Catequesi del Garraf.

Actualment residia al Centre Residencial per a persones grans El Redós, de Sant Pere de Ribes.

Et recomenem