Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2018 > 2017 > 2016 > 2015 > 2014 > 2013 > 2012 > 2011

Un divendres especial... Sinodejant!

Data: 22 / octubre / 2018

El passat divendres 19 d’octubre, vam trobar-nos joves de la diòcesi per pregar per i amb el Sínode dels Bisbes. Vam ser un grup molt reduït, però érem joves d’arreu, també amb el nostre bisbe, i fèiem present a tota l’església diocesana, i a tots els nostres amics, veïns, familiars, que encara no creuen, que potser s’han refredat, i que necessiten, com nosaltres, deixar-se moure per aquest Esperit a qui vam adreçar-nos en aquesta pregària.

La pregària s’ha preparat des del SIJ, el Secretariat Interdiocesà de Pastoral Juvenil de Catalunya i les Illes.

Per a la pregària vam ajudar-nos de textos de la Paraula de Déu, de paraules de l’església, del Papa Francesc, i d’alguns signes i cants. I no vam oblidar-nos de les nostres vides, allà on el Crist Ressuscitat ens va cridant i espera de les nostres respostes.

El desig és que tot això enforteixi la nostra fe, la nostra esperança i l’estima. Vam tenir en el nostre cor als adolescents i joves més febles de les nostres ciutats i pobles. Serem a prop d’un lloc on hi ha joves "febles", malalts, per qüestions físiques, psíquiques i, també, a causa d’una de les xacres de la nostra societat com són les drogues.

I també a tots aquells i aquelles que participen al Sínode, per a que dòcils a l’Esperit siguin abundosos els fruits.

La pregària va tenir tres moments. El primer a l’església de sant Vicenç, màrtir, de sant Vicenç dels Horts, i el tercer a l’església de la Mare de Déu de Montserrat, de sant Boi de Llobregat. El segon moment va ser un caminar amb la pluja i el fang. Un caminar per visualitzar, experimentar, el pelegrinatge. Volem acompanyar al treball de l'aula sinodal posant-nos en marxa, amb tot el que això significa: anar lleugers, una certa incomoditat, la itinerància, el trobar-nos...

Us recomanem que us llegiu diversos testimonis dels joves que van estar. El trobareu a l'apartat sobre el sínode.

Envia

Foto de la trobada Sinodejant