Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2019 > 2018 > 2017 > 2016 > 2015 > 2014 > 2013 > 2012 > 2011

TROBADA PASQUAL - Vilanova i la Geltrú

Data: 26 / abril / 2012

Fa uns mesos anunciavem aquesta Trobada Pasqual de la Vicaria Penedés-Anoia-Garraf. La Trobada ha aplegat feligresos de totes les parròquies del nostre entorn diocesà més proper. Ha estat un moment d'Església diocesana molt fort, amb la presència del nostre Bisbe Agustí que ens va saludar i va compartir uns moments amb nosaltres després de la missa. Ha estat una bona experiència estar al costat de les nostres parròquies, i especialment els joves de la parròquia de Vilanova que ens han acollit durant el matí.
Ara ja tenim la foto de grup, gentilesa de la Maria! Seguiu enviant fotos i comentaris per correu (jordi@tresian.com) i anirem ampliant i actualitzant aquest post. A veure si algú s'anima a fer una "crònica de la jornada"!

Gràcies als qui heu participat de la trobada i els qui heu encomanat el dia en la vostra pregària personal, especialment els qui lluiteu amb temes de salut, familiars, personals...

Gràcies a tots per fer d'aquest diumenge un dels més bonics d'abril!

Envia