Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2012 > 2013 > 2014

Festa de la Mare de Déu de lAlegria (Centres desplai)

Dissabte, 28 de gener de 2012. A partir de les 11.00 h. A la ciutat de Gavà

Què és la Festa de la Mare de Déu de l’Alegria? Doncs això: una Festa... una trobada festiva de la gran família dels esplais del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat celebrant la Mare de Déu de l’Alegria, patrona dels esplais. Ens aplegarem els infants, adolescents i joves, les seves famílies, monitores i monitores, i consiliaris. Això ho farem a Gavà, i volem conviure, celebrar-ho i donar gràcies a Déu per tot el servei que es realitza.

11:00. Acollida a l’ermita de Bruguers
• Aquesta ermita es troba a la carretera que va de Gavà a Begues. La Policia Local de Gavà ens ajudarà a la gestió del trànsit.
• Qui vulgui pujar caminant, alguns esplais de la Zona 8 ho faran, des del CEIP Marcel•lí Moragas, carrer Joan I, 5, a les 10 del matí. Aviseu, si us plau.
11:30. Benvinguda i ofrena a la Mare de Déu.
12:30. Retorn caminant a Gavà
Dinar (cadascú se’l porta) a l’Escola de la Immaculada. Plaça de l’Església.
Animació de carrer per a infants i adolescents.
16:00. Eucaristia a l’església de Sant Pere.
17:30. Fi de festa i tornada.

4 euros per persona (1 € el donarem a Càritas)

Inscripció
Cal enviar un correu electrònic a joventut@bisbatsantfeliu.cat amb el nom de la parròquia i la població, la persona responsable del grup, i número de participants, diferenciant joves i catequistes.
No oblideu de fer l’ingrés al compte d’estalvi de La Caixa 2100-0130-11-0104192423, abans de la Trobada.
Últim dia per a inscriure-us: 22 de gener

Suspensió de l'acte
Si per qualsevol motiu (meteorològic,...) la Trobada Diocesana de Confirmació s’hagués de suspendre, l’organització trucarem personalment als responsables inscrits per a comunicar-ho i donar les explicacions oportunes.

Què ha de portar cada grup o població
Les documentacions necessàries dels participants, sobretot les autoritzacions dels menors.

Transport
Cada grup o població vetllarà pel seu propi transport. També podeu ajuntar-vos grups o poblacions veïnes.

Col·lecta
La col·lecta econòmica de l’eucaristia anirà destinada íntegrament a projectes de Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Aportarem 1€ per cada participant.

Vídeo de la convocatòria de la trobada

Com arribar-hi