Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

> 2012 > 2013 > 2014

Trobada diocesana de Confirmació

Dissabte, 28 de gener de 2012. A partir de les 11.00 h. A la ciutat de Gavà

La Trobada Diocesana de Confirmació és la trobada que aplega tots els i les joves que s’estan preparant pel sagrament de la confirmació del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat. La trobada serà a Gavà, i volem obrir les finestres que ens permeten observar el Regne de Déu.

També si estudies qualsevol curs de secundària pots participar en aquesta trobada.

Programa
11.00 h Acollida, davant l’església de Sant Pere de Gavà, a la plaça de l’Església, 1
11.30 h Inici de l’activitat
14.00 h Dinar (cadascú se’l porta) Animació de carrer per a adolescents i joves
16.00 h Eucaristia
17.30 h Fi de festa i tornada

4 euros per persona (1 € el donarem a Càritas)

Inscripció
Cal enviar un correu electrònic a joventut@bisbatsantfeliu.cat amb el nom de la parròquia i la població, la persona responsable del grup, i número de participants, diferenciant joves i catequistes.
No oblideu de fer l’ingrés al compte d’estalvi de La Caixa 2100-0130-11-0104192423, abans de la Trobada.
Últim dia per a inscriure-us: 22 de gener

Suspensió de l’acte
Si per qualsevol motiu (meteorològic,...) la Trobada Diocesana de Confirmació
s’hagués de suspendre, l’organització trucarem personalment als responsables
inscrits per a comunicar-ho i donar les explicacions oportunes.

Què ha de portar cada grup o població
Les documentacions necessàries dels participants, sobretot les autoritzacions dels menors.

Transport
Cada grup o població vetllarà pel seu propi transport. També podeu ajuntar-vos grups o poblacions veïnes.

Col·lecta
La col·lecta econòmica de l’eucaristia anirà destinada íntegrament a projectes de Càritas diocesana de Sant Feliu de Llobregat. Aportarem 1€ per cada participant.

Vídeo de la convocatòria de la trobada

Com arribar-hi