Dissabte 23 d’octubre a la Casa de l’Església va tenir lloc la Trobada dels consells parroquials d’economia, a quinze dies de la celebració de la Jornada de Germanor o Dia de l’Església diocesana. Una vuitantena de persones, provinents dels nou arxiprestats de la diòcesi, es van fer presents en aquesta reunió, que tenia una format nou: l’any passat, a causa de la pandèmia, es va realitzar en format telemàtic i en anys anteriors s’havia realitzat en dia feiner al vespre. El nou format de matinal en dissabte va permetre un espai de temps més ampli, que afavoreix la convivència i l’intercanvi enriquidor entre els qui intervenen en la gestió econòmica de les parròquies, a més d’oferir un moment de formació sobre el sosteniment de l’Església i els recursos a disposició sobre aquest tema.

El bisbe Agustí va donar la benvinguda a la trobada i tant ell com l’ecònom, Rafael Galofré, van apreciar i encoratjar la feina que a cada parròquia realitzen els qui posen en comú les seves competències i el seu temps, per conduir la gestió econòmica. El viceecònom i els altres quatre treballadors de l’Administració econòmica del bisbat van donar la seva contribució, ja sigui en l’acollida als participants com en l’explicació dels comptes diocesans de l’any 2020. En aquesta ocasió, va intervenir també el recentment nomenat Director del Secretariat per al Sosteniment de l’Església, de la Conferència Episcopal Espanyola, José Maria Albalad, de manera telemàtica, per comentar els recursos que es preparen des d’aquesta instància al servei de totes les diòcesis.

A la revista  La Nostra Església, que pots consultar al nostre Portal de Transparència, trobareu un missatge del nostre bisbe, tota la informació econòmica de la diòcesis, un resum de la nostra acció i testimonis de la vida dels cristians. La trobaràs a la teva parròquia!