Dissabte 28 de novembre es va celebrar de manera telemàtica una trobada de grups de laïcat de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Hi van ser convocats tots els laics i laiques que participen en els grups de formació d’adults, ja siguin de caire catequètic, bíblics, de pregària o dels moviments que tenen presència a la nostra diòcesi. A la crida hi van respondre cinquanta-quatre persones representatives dels nou arxiprestats de la nostra diòcesi i de molts pobles i ciutats, per escoltar una breu presentació del treball de la Delegació d’Evangelització i Apostolat Seglar (els seus objectius i el “mapa” de grups d’adults de la nostra diòcesi). També, les aportacions en forma de dos breus testimonis del matrimoni format pel David Ferrerio i la Cristina Belenguer, i de l’Albert Manich, a més d’una petita ponència que va fer el Sr. Jaume Galobart (delegat d’Apostolat Seglar de la diòcesi germana de Terrassa).

En la ponència se subratllaven aquells trets comuns que voldríem compartir la pluralitat de grups diocesans: el valor de la vida i l’amistat compartida, la vinculació amb la comunitat parroquial, l’espai per a motivar, generar i acompanyar el compromís en l’Església i en el món, el lloc de formació contínua de la nostra fe i el motor de l’acció evangelitzadora de la comunitat.

També hi va haver una estona de treball en petit grup per deixar ressonar en la experiència personal de cada un allò que se’ns havia exposat a la ponència.

La trobada va acabar amb una presentació del material per a treballar l’objectiu diocesà que ha preparat el Consell episcopal “per créixer més” no “a pesar” sinó “a propòsit” de la pandèmia que estem vivint.