Foto: Ramon Ripoll - Arquebisbat de Barcelona

Mn. Salvador Bacardit, nou rector del seminari.

La Secretaria General de l’Arquebisbat de Barcelona, del qual depèn el seminari on es formen el seminaristes de Barcelona i Sant Feliu de Llobregat, va fer pública una nota en la qual informa que, amb data 21 de juliol 2020, el cardenal Joan Josep Omella, arquebisbe de Barcelona, ha nomenat Mn. Salvador Bacardit Fígols com a Rector del Seminari Major i Menor Diocesà.

Faran equip amb ell els formadors Mn. David Álvarez Rodríguez i Mn. Bernat Gimeno Capín, i, en qualitat de directors espirituals, Mn. Pere Montagut Piquet i el P. Xavier Rodríguez, SJ. Per altra banda, Mn. Joan-Pere Pulido Gutiérrez continuarà essent el delegat diocesà per a la formació dels seminaristes de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

El Sr. Cardenal Arquebisbe, el Sr. Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés, i els bisbes auxiliars de Barcelona, expressen una cordial gratitud als qui fins avui han regit el Seminari com a Rector, Mn. Felip-Juli Rodríguez Piñel, com a formadors, Mn. Miquel Ramón Fuentes i Mn. Jordi Domènech Llauradó, i com a director espiritual, Mn. Joan Rodríguez Gómez. Cal agrair el seu treball generós i constant en la formació i acompanyament al presbiterat dels seminaristes de l’arxidiòcesi de Barcelona i de la diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.