Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Comunicat de nomenaments

Data: 2 / setembre / 2016
Parroquials, no parroquials i altres informacions

Amb data 2 de setembre de 2016, l’Excm. i Rvdm. Mons. Agustí Cortés Soriano, Bisbe de Sant Feliu de Sant Feliu de Llobregat, ha realitzat els següents nomenaments:

Nomenaments parroquials

VICARIA DEL LLOBREGAT

• Mn. Joan Puig Mas, rector de la nova parròquia de la Mare de Déu de Montserrat de Viladecans.
  • Mn. Francesc Tirado Lara, rector de les Parròquies de Santa Maria i Crist Salvador de Martorell.
  • Mn. Rafael Vilaplana Moltó, rector de les Parròquies de Sant Mateu de Vallirana i Sant Esteve de Cervelló.
  • Mn. Antoni Roca Roig, rector de la Parròquia de Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts.
  • Mn. Manuel Roig Cisteré, rector de la Parròquia de Santa Eulàlia de Pallejà.
  • Mn. Josep Torrente Bruna, rector de la Parròquia de la Mare de Déu de la Mercè del Prat de Llobregat.
  • Mn. Carles Muñiz Pérez, vicari de la Parròquia de la Mare de Déu de la Mercè del Prat de Llobregat.

VICARIA DEL PENEDÈS, ANOIA, GARRAF

• Mn. Jaume Berdoy Alemany, rector de les Parròquies de Santa Magdalena de Pontons, Santa Maria de Sant Martí Sarroca, Sant Genís i Santa Maria de Foix de Torrelles de Foix.
  • Mn. Genís Sans Martínez, DP, diaca adscrit i encarregat de les Parròquies de Santa Magdalena de Pontons, Santa Maria de Sant Martí Sarroca, Sant Genís i Santa Maria de Foix de Torrelles de Foix.

Nomenaments no parroquials

• Sr. Rafael Galofré Casas, ecònom, en substitució de Mn. Francesc Xavier Escolà Gené, DP.
  • Mn. Joan Pere Pulido Gutiérrez, formador del Seminari Conciliar de Barcelona i vicerector per als seminaristes de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat.

Altres informacions

1. El Senyor Bisbe ha acceptat les següents jubilacions canòniques:

• Mn. Miquel Raventós Surià, fins ara rector de les Parròquies de Santa Magdalena de Pontons, Santa Maria de Sant Martí Sarroca, Sant Genís i Santa Maria de Foix de Torrelles de Foix.
  • Mn. Rubén Darío Rivera Jiménez, fins ara rector de la Parròquia de la Mare de Déu de la Mercè del Prat de Llobregat.

2. S'ha creat la Parròquia de la Mare de Déu de Montserrat de Viladecans, segons decret 09/16, d’11 de juliol de 2016.

Envia

Interior de la nova parròquia de la Mare de Déu de Montserrat, de Viladecans (Visita Pastoral 2013)