Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Amb els joves, a Cracòvia

Data: 26 / juliol / 2016
1.500.000 personas s'esperen a la JMJ, en els actes centrals amb el papa Francesc

Cracòvia ja està essent "pacíficament invadida" per milers de joves de tot el món que celebren la Jornada Mundial de la Joventut convocada pel papa Francesc sota el lema "Benaurats els misericordiosos".

Més de 30.000 joves de tot l'estat, segons la Conferència Episcopal Espanyola, s'aplegaran en aquesta cita, provinents de les diverses diòcesis.
Amb el Secretariat Interdiocesà de Joventut, que aplega les delegacions de Joventut de les diócesis amb seu a Catalunya i les Illes, han pelegrinat fins a Polònia més de 3.000 persones, de les quals, més d'un centenar del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat.

El programa, a partir de demà, inclou les catequesis itinerants als matins i a les tardes, el festival de la joventut, l'acollida del papa Francesc, el via crucis... fins a les celebracions centrals de la vetlla del dissabte 30 i la missa del diumenge 31.

Podeu seguir la crònica d'aquests dies que marcaran la vida de tots els participants per diversos canals, com ara el twitter i el facebook del SIJ, a més del web oficial de la JMJ

Envia
Himne oficial de la JMJ en català