Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Fes-ho i viuràs!

Data: 21 / abril / 2016
Valoració de la celebració diocesana de la Jornada Mundial de Pregària per les Vocacions

Va consistir a la vetlla organitzada per les delegacions de Joventut, Vocacions i Vida Consagrada a la cripta de la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau del Prat de Llobregat, dissabte 16 d’abril. Els organitzadors en fan aquesta valoració:

“La vetllada ha estat una fita més en aquest camí que anem recorrent com a església diocesana, de submergir-nos en la cultura vocacional, o sigui, esdevenir una església que escolta a Déu per a respondre fent la seva voluntat. També hem volgut que fos una crida a descobrir com la vida, des del servei i des de l'amor, és un lloc preferit per Déu en aquest binomi crida-resposta. Volem acompanyar els preveres i diaques, les famílies, els agents de pastoral, els adolescents i joves en el creixement d’aquesta cultura vocacional.”

Envia