Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Jubileu de les famílies

Data: 3 / març / 2016
Diumenge 6 de març, Jornada Diocesana de la Família

Amb el lema "Família: Amor, vida i misericòrdia" el proper diumenge se celebrarà a la Catedral de Sant Llorenç la Jornada Diocesana de la Família i el Jubileu
Aquesta celebració queda emmarcada en el context de la iniciativa de les diòcesis amb seu a Catalunya, que cada any dediquen una setmana a promoure els valors familiars i a pregar per la família. Enguany és de l’1 al 10 de març.
El programa per a diumenge 6 de març començarà a les 17.30h, amb una celebració de la Misericòrdia, durant la qual es facilitarà el sagrament de la reconciliació, i a les 19h, hi haurà l’eucaristia presidida pel bisbe Agustí.

En aquest 2016 tenim ben present el Sínode Ordinari de la Família, que va tenir lloc el passat mes d’octubre. D’ell s’esperen grans fruits: per una part , que enforteixi les famílies en la joia del do de la mútua donació, i per l’altra que l’Església, exercint misericòrdia, pugui trobar camins evangèlics a favor d’aquells que, per causes o circumstàncies diverses, han fracassat en els seus projectes familiars, i cerquen reconstruir les seves vides, sense viure al marge de l’evangeli.

Envia