Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

La veu de Càritas

Data: 11 / gener / 2016
Nou programa a Ràdio Estel, els dilluns a les 20h

El 7 de desembre 2015 va anar en onda per primera vegada aquest programa de ràdio realitzat per Càritas Catalunya.

La veu de Càritas és un programa que ofereix actualitat, testimonis i projectes relacionats amb Càritas en totes les seves realitats presents a les 10 diòcesis catalanes.
Els principals objectius d'aquesta proposta radiofònica que es pot sentir cada dilluns de 20h a 21h es presentar la feina social i generosa de l’Església, explicar els fons del compromís, difondre tot el pensament cristià sobre la caritat, conscienciar la societat sobre aquesta filosofia, compartir experiències i testimonis i unificar la caritat de l’Església en una única realitat comuna -més enllà dels noms “parroquial”, “diocesà” o “de comunitat”.

Avui dilluns 11 de gener l’espai de l’entrevista tindrà com a convidat el bisbe Agustí Cortés. Es pot sentir també en qualsevol moment, mitjançant la ràdio a la carta de Ràdio Estel.

Programa La veu de Càritas 11-1-2016

Envia

Durant la gravació del programa