Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

8.490 euros per a Càritas Diocesana

Data: 30 / març / 2013
És l'aportació que el clergat de Sant Feliu va fer a aquesta entitat en ocasió de la col·lecta a la missa del Crisma

La resposta a la crida que el bisbe Agustí va fer al clergat de Sant Feliu a continuar mostrant la solidaritat amb els més desafavorits ha donat com a resultat aquesta aportació extraordinària a Càritas Diocesana, que tot just comença les seves passes a la nostra diòcesi.

La dimensió fraternal de tot cristià, i especialment del clergat, es mostra de manera habitual en les aportacions monetàries i en dedicació a través de les parròquies i centres de culte on hi ha serveis de Càritas que atenen milers de persones des de la proximitat i el coneixement personal.

Això no treu que en la carta de convocatòria de la missa crismal d'enguany, el bisbe Agustí insistís en aquest signe -que ja s'ha fet en anys anteriors- de fer una aportació extraordinària que mostri que el clergat també és urgit a viure aquesta generositat amb els pobres d'avui.

Envia