Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Traspàs de Dolors Roqué, del Consell Pastoral Diocesà

Data: 14 / febrer / 2020
Era membre del Secretariat del Consell Pastoral Diocesà

Informem del traspàs, ahir dijous, de la Sra. Dolors Roqué Carreras, membre del Secretariat del Consell Pastoral Diocesà, del qual formava part com a representant de la Pastoral diocesana de la Salut i també de l’Equip de la Delegació diocesana de Pastoral de la Salut.

La vetlla serà avui divendres 14 de febrer, a partir de les 18 h. i fins demà al matí, al Tanatori de Vilafranca del Penedès (Carrer Balcó de les Clotes, 18).

Les exèquies tindran lloc al mateix Tanatori, demà dissabte, dia 15 de febrer de 2020, a les 10.30 h.

La missa de difunts es farà dilluns, 17 de febrer, a les 20 h. a la Basílica de Santa Maria, de Vilafranca del Penedès.

Informem a més que, ahir dijous, va morir també la Sra. Susanna González Peláez, que va ser membre del Consell Pastoral Diocesà, en representació de l’Arxiprestat de Sant Feliu de Llobregat, de 2005 a 2013.

Les exèquies tindran lloc a la Catedral de Sant Llorenç, demà dissabte, 15 de febrer de 2020, a les 11 h.

Units en la pregària, encomanem-les a la misericòrdia del Senyor.

Envia

Dolors Roqué

Susanna González, en primer terme, amb mocador rosa