Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Jornades de formació de catequistes

Data: 14 / gener / 2020
Activitat de l'Arxiprestat de Sant Feliu

Els dies 8 i 9 de gener van tenir lloc a la Casa de l'Església aquestes jornades que convoca cada any l’Arxiprestat de Sant Feliu de Llobregat, durant la setmana posterior a les festes de Nadal. És una aposta formativa per posar-se al dia, enriquir la pròpia fe i generar un espai de trobada i compartició de l’experiència de cada catequista, a més d’agraïment per aquesta vocació.

El ponent d’enguany va ser Mn. Alberto Para, delegat de catequesi de l'Arquebisbat de Barcelona i membre del Secretariat Interdiocesà de Catequesi, que va enfocar les seves xerrades a establir una bona connexió entre la fe viscuda pels infants i les seves famílies i les celebracions litúrgiques. La seva exposició va resultar molt interessant, enriquida pel seu bagatge com a catequista i per la seva experiència de pregària amb les famílies a les parròquies on ha treballat i a la Parròquia de Sant Joan Maria Vianney on exerceix actualment de vicari.

Aquesta formació va permetre de constatar als catequistes participants com el Senyor actua en les persones pels camins més insospitats i com tothom té una vida interior i una espiritualitat que cal conrear.

Envia

Mn. Alberto Para, durant la seva intervenció