Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Comunicat de nomenaments

Data: 29 / novembre / 2019
Per a les parròquies, arxiprestats i altres instàncies

El Senyor Bisbe de Sant Feliu de Llobregat, Mons. Agustí Cortés Soriano, amb data de 28 de novembre de 2019, informa dels següents nomenaments:

Nomenaments parroquials

VICARIA DEL LLOBREGAT

• Mn. Javier Ojeda Ortiz, vicari de la Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat; adscrit amb facultats de Vicari de la Parròquia de Sant Joan Baptista de Sant Feliu de Llobregat.
  • Mn. Mario Pardo Hernansanz, vicari de la Parròquia de Santa Eulàlia de Pallejà; adscrit amb facultats de vicari de les Parròquies de Sant Josep i Sant Vicenç Màrtir de Sant Vicenç dels Horts.
  • Mn. Manuel Alogo Nguema Asini, adscrit a la Parròquia de Sant Pere i Sant Pau, d’El Prat de Llobregat
  • P. Luis Nsue Abeso Mokuy, cmf., adscrit a la Parròquia de Santa Maria d’Olesa de Montserrat.

VICARIA DEL PENEDÈS, ANOIA, GARRAF

• Mn. Jordi Mondragón Bricullé, vicari de les Parròquies de Santa Maria de Piera, Sant Pere dels Hostalets de Pierola, Sant Salvador d’Anoia, Santa Maria de la Llacuna, Sant Pere de Màger i Sant Bartomeu de Vallbona d’Anoia.

Altres nomenaments

NOMENAMENTS DE NOU ARXIPRESTOS

• Mn. Antoni Roca Roig, arxiprest de l’Arxiprestat de Sant Vicenç dels Horts
  • Mn. Xavier Ribas Matamoros, arxiprest de l’Arxiprestat de Bruguers.
  • Mn. Xavier Aymerich Miñarro, arxiprest de l’Arxiprestat de Vilafranca del Penedès

NOMENAMENTS DE NOUS CONSELLERS AL CONSELL PASTORAL DIOCESÀ

• Sr. Salvador Baqués Cid, representant de l’Arxiprestat de Sant Vicenç dels Horts.
  • Sra. Mari Carmen Vélez Blasco, representant de l’Arxiprestat de de Bruguers.
  • Sra. Roser Pons Freixes, reelegida com a representant de l’Arxiprestat de Vilafranca del Penedès.
  • Sra. Montserrat Torres Rosés, representant de l’Arxiprestat de d’Anoia.
  • Sra. Elvira Andrés Sabater, representant de l’Arxiprestat de Piera-Capellades.
  • Mn. Xavier Artigas Manetas, representant de la Delegació diocesana per al Diaconat permanent.
  • Sra. Blasa García García, representant de la Delegació de Catequesi.
  • Gna. Núria Moragas, representant dels Instituts de vida religiosa i Societats de vida apostòlica.
  • Sr. Sergio Carmona Cruz i Sra. Míriam Lorente Valls, representants de la Pastoral de Família i Vida, àmbit acollidors de promesos.
  • Sr. Oriol Sánchez González, reelegit com a representant de Pastoral de joves, àmbit de moviments.
  • Sr. Joan Carles de Miguel Capdevila, representant de Pastoral diocesana d’Adults, àmbit moviments.

ALTRES NOMENAMENTS

• Mn. Jaume Grané Calvó, representant de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat en el Patronat de la Fundació Residència Sant Josep Oriol.
  • Sra. Susana de España Guerín, membre del Consell de Càritas Diocesana.
  • Sr. Cristobal Macías González, president de l’Associació pública de fidels “Vida Creixent”.
  • Mn. Xavier Ribas Matamoros, consiliari de l’Associació pública de fidels “Vida Creixent”.

Envia