Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Convivències d'estiu dels seminaristes amb el bisbe

Data: 1 / agost / 2019
Del 27 al 30 de juliol a la Mariàpolis Loreto de Castell d’Aro

Per primera vegada en la història encara breu de la nostra diòcesi s’ha celebrat enguany una convivència d’estiu dels seminaristes de Sant Feliu amb el bisbe Agustí Cortés i Mn. Joan Pere Pulido, delegat diocesà per a la seva formació. Han estat quatre dies d’intensa fraternitat i comunió, del 27 al 30 de juliol, viscuts en un ambient distès i alegre, que els ha permès enfortir les relacions d’amistat entre ells i de proximitat envers el seu bisbe diocesà.

La valoració general ha estat molt i molt positiva, sobretot per l’equilibri tan ben aconseguit entre pregària, convivència, cultura i descans. Allotjats a la Mariàpolis Loreto de Castell d’Aro, casa d’espiritualitat i centre de referència dels Focolars a Catalunya, el grup ha pogut gaudir d’una trobada marcada per la crida diocesana a la comunió. Aquest va ser l’eix vertebrador del recés que el diumenge 28 de juliol al matí els va dirigir la focolarina Amparo Gómez, delegada diocesana de Mitjans de Comunicació Social, tot convidant-los a penetrar el misteri de Jesús abandonat, autèntic cor de la comunió cristiana.

Juntament amb la pregària personal i comunitària, que va amarar tota la convivència, el bisbe i els seminaristes van poder també conèixer l’entorn i descobrir els tresors medievals de Castell d’Aro i la catedral de Girona, així com visitar una tarda la comunitat monàstica de Solius, amb la qual van celebrar les vespres. El moment més lúdic d’aquest singular Seminari d’Estiu va ser la sortida en llanxa ràpida per les Illes Medes, amb bany inclòs a les aigües cristal·lines de l’Estartit. No va mancar tampoc el rom cremat i les cançons de nit, que juntament amb els jocs de taula i les converses informals van acabar d’atorgar a la convivència un to veritablement fratern.

Veure l'àlbum de fotos de les convivències d'estiu dels seminaristes

Envia

De visita al casc antic de Castell d'Aro

Sortida d'estiu dels seminaristes