Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Identitat, formació i missió dels laics

Data: 27 / juny / 2019
Per al nou curs, potenciació i formació del laïcat

Fruit del treball, en els diversos consells de la diòcesi, de valoració del curs i d’identificació de les prioritats per al proper, pren protagonisme el rol del laïcat en aquesta triple dimensió: identitat, formació i missió.

Amb el desig de concretar aquestes orientacions, el proper dissabte 6 de juliol de les 10.30h a les 13.30h, està convocada una reunió a la Casa de l’Església, amb caràcter informatiu i de programació d’un pla pastoral de potenciació i formació del laïcat.

Els destinataris són aquells que van participar de la iniciativa de l’Itinerari diocesà de renovació cristiana, a través dels grups “vine i veuràs” i “vine a conèixer”, i també tots aquells interessats en la temàtica, per a promoure el projecte i concretar-ho a nivell parroquial, arxiprestal, etc.
Es presentarà la variada oferta de materials que s’està preparant i s’elaborarà un calendari per al proper curs, amb diversos moments formatius i de recés.

Per a més informació sobre aquest projecte i sobre la trobada del 6 de juliol, podeu posar-vos en contacte amb aseglar@bisbatsantfeliu.cat

Envia