Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Corpus Christi, dia de la Caritat

Data: 20 / juny / 2019
Desigualtat, una ferida que no cicatritza

Caritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat ha publicat la seva Memòria 2018, coincidint amb la celebració de la festitivitat de Corpus, dia de la Caritat, amb les dades de les persones ateses i les activitats realitzades a les comarques de l'Alt Penedès, el Baix Llobregat, el Garraf i part de l'Anoia durant el 2018.

Amb un lema conjunt de Càritas a les diòcesis de Barcelona, Terrassa i Sant Feliu de Llobregat, es vol posar de manifest que la desigualtat a la nostra societat, és una ferida que no cicatritza. Al contrari podem constatar que la situació de les persones més vulnerables no ha millorat en aquest període post crisi, si no que han quedat en una situació de major vulnerabilitat i per tant la bretxa entre les classes més benestants i aquelles en situació de més precarietat, és cada cop més gran.

Podeu ampliar la informació al web de Caritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, al Full Dominical Extra del 23 de juny.
Podeu consultar també la Memòria 2018, en la seva versió llarga i curta

També podeu llegir el missatge de la Comisión Episcopal de Pastoral Social per la diada del Corpus 2019.

Envia

Reforç educatiu de Càritas