Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Els seminaristes del curs propedèutic visiten Sant Feliu

Data: 29 / maig / 2019
Són 11 els que estan iniciant el camí de formació vers el sacerdoci

Als tres seminaris existents a Catalunya –el Conciliar, l’Interdiocesà i el de Terrassa– hi ha 11 seminaristes que en aquest mes acaben el curs propedèutic, és a dir, de preparació als estudis de Filosofia i Teologia. Aquest grup de seminaristes van realitzar unes visites a la Diòcesi de Terrassa, dilluns 27 de maig, i de Sant Feliu de Llobregat, l’endemà, dia 28.

A Sant Feliu van estar acompanyats pel rector del Seminari Conciliar, Mn. Felip-Juli Rodríguez, el director espiritual, Mn. Joan Rodríguez, i el delegat diocesà per a la formació dels seminaristes de Sant Feliu, Mn. Joan Pere Pulido. Va ser l’ocasió per a conèixer la Catedral de Sant Llorenç, on van poder saludar el rector i Vicari General, Mn. Josep Maria Domingo.
A continuació, van visitar les instal·lacions de la Casa de l’Església, on també van dinar amb el bisbe Agustí.
A la tarda, per conèixer algun aspecte de la realitat pastoral de la Diòcesi de Sant Feliu, van visitar el centre penitenciari de Brians 1, amb el responsable de la Pastoral Penitenciària a la diòcesi, el mercedari P. Jesús Bel, i alguns membres de l’equip de voluntaris.

Envia