Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Noticies

La Parròquia de Sant Pere Molanta acorda amb l'Ajuntament d'Olèrdola la venda del camp de futbol

Data: 24 / maig / 2019
Serà un benefici per a la ciutadania i les entitats del municipi

La Parròquia de Sant Pere, ubicada al Barri de la Rectoria de Sant Pere Molanta, al municipi d’Olèrdola, és propietària d’uns terrenys adjacents al temple parroquial, del segle XVII, i a la casa rectoral. Una part correspon a una vinya. L’altra es va cedir per a ús esportiu, des que a mitjans dels anys 60 es va fundar el Club de Futbol Parroquial de Sant Pere Molanta.

Recentment l’Ajuntament d’Olèrdola va presentar a la Parròquia de Sant Pere Molanta, que forma part del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat, un informe tècnic amb una proposta de taxació del camp de futbol, vinya i accessos, situats al barri de la rectoria de Sant Pere Molanta, propietat de la dita Parròquia.

La Parròquia va traslladar la proposta de compra per part de l’Ajuntament a les instàncies pertinents del Bisbat de Sant Feliu, per a la seva valoració. Aquesta setmana, el Consell Diocesà d’Economia i el Col·legi de Consultors de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, a petició de la Parròquia de Sant Pere, tot i entendre que l’oferta està per sota del preu de mercat, han acceptat la proposta de compra dels tres immobles (camp de futbol, vinya i accessos), tractant-se d’un servei en favor de la ciutadania d’Olèrdola i de les entitats del municipi.

Avui mateix la Parròquia de Sant Pere Molanta ha traslladat a l’Ajuntament d’Olèrdola la sol·licitud per iniciar els tràmits oportuns i fer efectiva l’operació de compra-venda, la contraprestació de la qual s’esmerçarà en l’arranjament de les infraestructures parroquials en bé de la comunitat.

Envia

Camp de futbol al costat de la Parròquia de Sant Pere Molanta