Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Vida Creixent a Montserrat

Data: 15 / maig / 2019
S'ha fet la 33a Trobada interdiocesana

Aquest moviment adreçat a jubilats i persones grans està instituït en les diòcesis amb seu a Catalunya i, amb la finalitat d’una major coneixença i per establir llaços d’amistat, cada any es realitza una trobada interdiocesana que, de manera rotatòria, es realitza en una de les diòcesis, organitzada pel moviment amfitrió. Aquest any ha estat la primera vegada que l’organització de la trobada anava a càrrec de la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat. El lloc escollit va ser l’Abadia de Montserrat i allà es van aplegar unes 700 persones, repartides en dos dies.

El 8 de maig va assistir els bisbats de Tarragona, Solsona, Tortosa i Sant Feliu; l’eucaristia va ser presidida pel bisbe Agustí i concelebrada amb el vicari general i alguns consiliaris diocesans de Vida Creixent. El dia 9 va ser el torn d’Urgell, Terrassa, Vic, Lleida i Barcelona i en aquest dia van comptar amb la presència del bisbe de Lleida, Salvador Giménez, que va concelebrar l’eucaristia amb el pare abat de Montserrat i altres consiliaris del moviment.
I a continuació, cada dia, van poder escoltar el cant de l’Escolania i després les paraules de benvinguda per part del coordinador de Vida Creixent de Sant Feliu, en nom de tota la Junta que ha preparat la Trobada Interdiocesana d’enguany. En el mateix clima de germanor es va seguir amb el dinar i la sobretaula.

El lema de Vida Creixent, “posant vida als anys”, es va posar de manifest en aquestes dues diades a Montserrat, on l’ambient sa i joiós testimoniava l’alegria de viure la fe en cada etapa de la vida.

Envia

Panoràmica del dinar