Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Brins d'Oportunitats, molt més que una empresa

Data: 28 / febrer / 2019
Ahir es va presentar l'empresa d'inserció de Càritas Diocesana

Després de poc més d’un any, des que Brins d’Oportunitats iniciés les seves primeres passes com a empresa d’Inserció, ahir, 27 de febrer, es va celebrar a la Casa de l’Església un acte públic com a presentació d’aquest projecte, per fer un petit balanç d’aquest primer any i per exposar les perspectives de futur.

L’empresa neix emmarcada en el treball d’anys del programa de formació i inserció laboral de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat. En aquest programa es detecten les dificultats per trobar feina que presenten les persones que s’adrecen a Càritas i davant d’aquesta realitat i després d’un estudi sobre la viabilitat de l’empresa d’Inserció, l’any passat Brins d’Oportunitats va començar a funcionar com a una aposta per l’economia social i solidària. En aquest any de funcionament, al voltant de 25 clients han confiat en Brins d’Oportunitats, generant més de 3.500 hores de serveis.

Van cloure l’acte amb els seus parlaments el director de Càritas Diocesana, Ramon Carbonell, el director de serveis territorials a Barcelona del Departament de Treball, Afers socials i famílies, Eliseu Oriol, i el bisbe de Sant Feliu, Agustí Cortés, remarcant la importància de posar al centre la persona, amb uns principis i valors, que és qui autènticament pot ser motor de canvis i millores socials.

Crònica més detallada al web de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

Envia

Acte de presentació de Brins d'Oportunitats

Què és Brins d'Oportunitats?