Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Nomenant del nou delegat diocesà per al Diaconat Permanent

Data: 21 / gener / 2019
En el dia de la festa patronal dels diaques

Avui, dia de la festa de Sant Fructuós, bisbe i màrtir, i els sants Auguri i Eulogi, diaques i màrtirs, s'ha fet públic el nomenament per part del bisbe Agustí de Mn. Albert Manich Bou com a nou delegat de la Delegació Diocesana per al Diaconat Permanent.

Aquest nomenament s'efectua després d'haver fet les consultes corresponents al Col·legi diaconal, segons estableix l'Estatut de la Cúria Diocesana i el Reglament intern de la Delegació Diocesana per al Diaconat Permanent

Mn. Albert Manich Bou substitueix a Mn. Josep M. Gómez del Perugia, al qual s'agraeix la seva disponibilitat al llarg d’aquests anys i que continuarà col·laborant a la Diòcesi com a Secretari del Col·legi de diaques, en substitució de Mn. Miquel Àngel Jiménez Colás.

···························

Tal dia com avui, en la seva festa patronal, es reuneixen els diaques i familiars de les tres diòcesis de la Província eclesiàstica de Barcelona, de forma rotatòria a cadascuna de les seus. Aquest any ha estat a la Catedral del Sant Esperit de Terrassa. A les 20h Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar de Terrassa ha presidit la Missa i seguidament ha tingut lloc un sopar de germanor.

Envia

Festa patronal dels diaques de la PEB a Terrassa - 21 gener 2019