Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Formació de preveres i diaques

Data: 17 / gener / 2019
Per treballar la recepció diocesana del Sínode dels bisbes sobre els joves

Dimarts 15 de gener al matí va tenir lloc la trobada mensual del clergat de la diòcesi. En aquesta ocasió, es van aplegar preveres i diaques de les dues vicaries a la Casa de l'Església, per reflexionar sota el lema "Els joves, la fe i el discerniment vocacional" a partir del document final del Sínode dels bisbes de l'any passat i les línies mestres del treball a l'aula.

El delegat de Pastoral de Joventut i vicari del Prat, Carles Muñiz, va fer una exposició del procés que ha seguit aquesta reunió dels bisbes el passat octubre. A continuació es va fer en grups una reflexió sobre la nostra aproximació com a pastors en la pastoral de joventut i la necessitat de revisar-la, buscant els criteris -nous o de sempre- per a tornar-nos a il·lusionar i trobar de nou camins concrets a les nostres parròquies i arxiprestats.

Envia