Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Felicitació de Nadal a la Cúria

Data: 24 / desembre / 2018
El passat 21 de desembre, moment de família diocesana

A les vigílies del Nadal, ja és tradició aquest moment en el qual la Cúria diocesana s'eixampla amb els membres del Consell Pastoral Diocesà, en un moment de família diocesana, per tal de desitjar-se mútuament un bon Nadal, entre el bisbe i els seus col·laboradors.

Una cinquantena de persones es van aplegar i, en nom de tots, va ser Mn. Josep Maria Gómez del Perugia, DP, delegat per al diaconat, qui va felicitar el Nadal al bisbe Agustí, recordant alguns passatges d'allò viscut durant el 2018 i el misteri del naixement del Fill de Déu que celebrem al Nadal.

El bisbe Agustí, en les seves paraules, va fer present el valor "intangible" però real de les persones que treballen a la Cúria i són rostre de l'Església, proximitat de Déu a la humanitat, per als qui hi arriben per una gestió, una activitat o un servei. Aquest any una menció especial, en to de profund agraïment, la va fer al Sr. Joan Torrents, que ha estat director de Càritas Diocesana de Sant Feliu des de la seva constitució i fins al passat 30 de novembre.

Mn. Josep Maria Domingo, vicari general, va ser l'encarregat de fer el brindis, desitjant a tots els presents un bon Nadal i recordant també el 47è aniversari d'ordenació presbiteral del bisbe Agustí, que s'esdevé el dia 23 de desembre.

Entre tots els assistents, van expressar-se els millors desitjos per aquestes festes i per al proper any mentre es compartia un dinar fred a peu dret al menjador de la Casa de l'Església.

Envia