Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Benedicció del pessebre a la Casa de l'Església

Data: 17 / desembre / 2018
La tradició pessebrista, també al Bisbat

Cada any, els primer, als locals de la Plaça de la Vila, i des del 2010 a l’edifici del carrer Armenteres, es posa el pessebre a la seu diocesana. I no només en un lloc. En diversos ambients de la Casa de l'Església l'escena del naixement del Fill de Déu recorda el misteri del Nadal. Però el primer que es veu és el de l'entrada, al costat de la capella, que aquest any ha fet Mn. Vicenç Ramon Castells, diaca de Sant Vicenç dels Horts i amant de la tradició pessebrista.

Divendres passat 14 de desembre, es va beneir aquest pessebre, en un senzill i familiar acte amb la presència de treballadors i voluntaris de la cúria i de Càritas diocesana, que van acompanyar el moment de pregària amb el cant d’algunes nadales. De manera breu i aclaridora, el bisbe Agustí va explicar el sentit de la representació amb les figures de l’escena del portal de Betlem: el símbol del naixement ens evoca el misteri de Déu, que portat per l’amor es fa home; aquest misteri toca el cor de les persones i ens porta a la vida, a l'acció, per transmetre aquest amor de Déu.

Envia

Benedicció del pessebre de la Casa de l'Església