Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

IX Trobada d'animadors de Litúrgia

Data: 8 / novembre / 2018
Dissabte 10 de novembre a la Casa de l'Església

La Delegació diocesana de Pastoral Sacramental i Litúrgia convoca tots els animadors i animadores que realitzen algun servei a les parròquies per tal de fer més vives i participades les celebracions a aquesta jornada formativa, en la seva novena edició. Són especialment convidats aquells que dirigeixen les celebracions dominicals en absència de prevere, animadors de cant, lectors i acòlits, qui dona la comunió, etc.
Tindrà lloc el dissabte 10 de novembre, de les 10h a les 13h, a la Casa de l’Església de Sant Feliu de Llobregat. En aquesta ocasió la temàtica serà . “La Litúrgia de les Hores, pregària de l’Església” i anirà a càrrec del ponent Mn. Xavier Parés, prevere i delegat de Litúrgia del Bisbat d’Urgell, professor de litúrgia, membre del Centre de Pastoral Litúrgica i de la Comissió Interdiocesana de Litúrgia.

Envia