Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

XXIV Jornades de Formació i Animació Pastoral a Vilafranca

Data: 22 / octubre / 2018
«Vocació i missió. Caminem junts com a Església»

Comencen avui i fins dijous 25 d’octubre, aquestes Jornades de llarga tradició. Tindrán lloc a la, a la sala parroquial Mn. Vinyeta, de les 21h a les 22.30 h. per a tota la Vicaria del Penedès-Anoia-Garraf.

El lema d’enguany és «Vocació i missió. Caminem junts com a Església» i el programa previst és:

• Dilluns 22 octubre, a les 21 h. «La Paraula de Déu, ànima de la vida cristiana. Sabem llegir la Bíblia?», a càrrec de Maria Claustre Solé Auguets, religiosa de la Companyia de Maria i professora de Sagrada Escriptura.
• Dimarts 23 octubre, a les 21 h. «Caminem junts en Església: la sinodalitat», per part de Mn. Savador Pié-Ninot, professor de Teologia i rector
de Santa Maria del Mar.
• Dimecres 24 octubre, a les 21 h. Taula rodona, amb els testimonis de joves, sobre «L’Església escolta els joves: el Sínode de la vocació i la missió», moderada per Amparo Gómez Olmos, delegada de Mitjans de Comunicació del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat.
• Dijous 25 octubre, a les 21 h. «Utopies que no ho són. Reptes actuals de Justícia i Pau en el seu 50è aniversari», a càrrec del director de Justícia i Pau de Barcelona, Eduard Ibáñez Pulido.

Envia