Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Encomanant a Déu l’inici de curs a la Cúria

Data: 24 / setembre / 2018
Servei i responsabilitat al cor de la diòcesi

Divendres 21 de setembre va tenir lloc la celebració d’inici de curs a la Cúria Diocesana de Sant Feliu de Llobregat, amb dos moments successius. A les 12.00h, va tenir lloc l’eucaristia, a la capella de la Casa de l’Església, amb l’assistència dels treballadors i col·laboradors a la seu del bisbat i de Càritas Diocesana. Durant l’homilia, el bisbe Agustí, reprenent l’evangeli de la crida de sant Mateu, que es recordava en la litúrgia, subratllava el sentit de “crida” de Déu a treballar al cor de la diòcesi, amb esperit de servei, crida que es fa extensiva i actual a tots els presents.

Posteriorment, a les 13.00h, va tenir lloc una reunió amb els treballadors contractats per la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, conduïda pel moderador de la Cúria, Mn. Joan Pere Pulido. En aquesta reunió es van tractar aspectes relacionats amb l’activitat laboral dels assalariats i el bon funcionament entre els departaments del bisbat. També van intervenir el Sr. Joan Torras, delegat dels treballadors, el Sr. Oriol Sánchez i Mn. Rafael Sánchez, Assessor Jurídic i Delegat de protecció de dades, i el Sr. Javier Oliveros, del Departament d’Informàtica.

Envia

Eucaristia a la capella de la Casa de l'Església

Reunió amb els treballadors