Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Nou habitatge social de Càritas a Sant Sadurní

Data: 17 / setembre / 2018
Llar d’acollida “Les margarides”

Divendres 14 setembre, a les 18h de la tarda va tenir lloc l’acte d’inauguració i benedicció d’un pis situat a Sant Sadurní d’Anoia que prestarà servei com a habitatge social, dins el programa que Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat té a tot el territori amb un total de 42 pisos a la diòcesi.

Aquest nou pis era de la Parròquia de Sant Sadurní i amb Càritas parroquial ha estat reformat i adequat per funcionar com a habitatge social, amb tres places per a homes, que es preveu s’ocuparan ràpidament, amb les persones que fan part d’aquests programes d’acompanyament i reinserció de Càritas.
A l’acte va assistir el bisbe Agustí, per a beneir els locals, i autoritats municipals, de la parròquia i de Caritas.

Envia

Inauguració del pis