Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Visites escolars a la Casa de l'Església

Data: 29 / juny / 2018
El passat 18 de juny, alumnes del Bon Salvador, de Sant Feliu de Llobregat

El proper mes d’octubre, concretament el dia 23, farà 8 anys que es va inaugurar la Casa de l’Església, seu del Bisbat de Sant Feliu de Llobregat. En aquests anys, diferents cursos de diverses escoles de la vila de Sant Feliu sobretot, però també d’altres poblacions, han visitat la seu diocesana. Aquesta activitat està promoguda des de la matèria de religió o bé emmarcada en l’activitat del crèdit de síntesi, relacionat amb la coneixença de l’entorn comarcal.

Les últimes visites realitzades a finals del curs escolar, van tenir lloc el passat 18 de juny. Eren tres grups d'alumnes de 1r de l'ESO del col·legi Bon Salvador. Van ser acollits per la Delegació d'Ensenyament, van visitar diverses dependències de la Casa, com ara l’Arxiu Diocesà, i descobriren la simbologia que arreu d’ella es pot observar. Un exemple és el mateix significat de l'escut del Bisbat: la creu que es fon amb la vara de pastor (bàcul) i travessa el rombe on es contenen els quatre extrems de la diòcesi és a dir, el mar i el mont-serrat, el raïm i la palma del martiri amb la graella que representen sant Llorenç, titular de la catedral.

L’objectiu d’aquestes visites escolars és donar a conèixer que la Casa de l’Església està al servei de tots mitjançant les delegacions, que és acollidora dels grups que ho necessitin i que la seva estètica harmònica fa palesa la bellesa de tota la creació, la natura i les persones. Per programar futures visites durant el curs escolar, contactar la Delegació d’Ensenyament: ensenyament@bisbatsantfeliu.cat

Envia

Alumnes de 1r d'ESO, del Col·legi del Bon Salvador, en visita a la Casa de l'Església