Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Trobada diocesana per la Pasqua del Malalt

Data: 7 / maig / 2018
Exitosa la convocatòria a Castelldefels

La celebració diocesana va tenir lloc dissabte 5 de maig al matí a l´església de la Mare de Déu de Montserrat, a Castelldefels. Estaven convidades totes les persones properes al món del malalt: preveres, diaques, religiosos i religioses, laics i laiques i especialment les persones malaltes i els voluntaris de les parròquies que els visiten. L’acollida va ser a les 10h, per celebrar l’eucaristia a les 10.30h, presidida pel vicari episcopal del Llobregat, Mn. Joan Peñafiel, i a continuació va tenir lloc un refrigeri i animació festiva, per acabar a les 13h.

La Campanya d´aquest any s’ha centrat en l´acompanyament dels familiars de les persones malaltes i el text bíblic triat per treballar el tema és: «Aquí tens el teu fill... Aquí tens la teva mare. I d’aleshores ençà el deixeble la va acollir a casa seva» (Jn 19,26-27).

Envia

Eucaristia