Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

En marxa la Setmana de la Bíblia

Data: 21 / novembre / 2016
Del 21 al 27 de novembre

Aquesta és la Setmana de la Bíblia, iniciativa de la Associació Bíblica de Catalunya, avalada i feta seva pels bisbes de la Tarraconense. Consisteix a celebrar el primer diumenge d’Advent com «Dia de la Paraula» i tota la setmana que el precedeix com la «Setmana de la Bíblia», aprofitant l’inici de un nou any litúrgic.

La Diócesi de Sant Feliu de Llobregat s'uneix a la iniciativa i, a través del Secretariat d'Animació Bíblica de la Pastoral, ha organitzat aquestes activitats, a diversos llocs del territori:

22 nov.
• 18:30h – Pregaria amb la Bíblia, organitzada pel Grup de Bíblia parroquial
Basílica de Santa Maria de Vilafranca del Penedès
Pl. Jaume I, s/n – Vilafranca del Penedès
• 20:00h – Taula rodona ecumènica al voltant de la Bíblia.
Experiència i aportacions en l'ecumenisme.
Casal parroquial Santa Magdalena
Pl. Santa Magdalena, 12 – Esplugues de Llobregat

26 nov.
• 20:00h – Entronització de la Bíblia a la Catedral de Sant Llorenç (Pl. de la Vila, 2B – Sant Feliu de Llobregat) i invitació a totes les esglésies del bisbat a fer-ho també, aprofitant el començament de un nou any litúrgic (26 de novembre, vespre). Una cerimònia litúrgica (pot ser abans de l'eucaristia o integrada a la mateixa) on la Bíblia seria portada en processó i després dipositada en un lloc visible i permanent, per fomentar l'amor dels fidels per la Paraula de Déu.
• 21:30h – Vetlla de pregària a la Basílica de Montserrat: «La vostra paraula és llum dels meus passos», organitzada pel Centre de Coordinació Pastoral de Montserrat.

27 nov.
• 9:30h – Lectio Divina de les lectures de la missa, a càrrec del P. Antoni Pou, organitzat per l'hostatgeria del Monestir de Montserrat.
• 12:15h – «Cantant la Paraula», cant de salms. Després de la missa conventual de Montserrat, preparats pels organitzadors de les Trobades d'Animadors de Cant per a Litúrgia de Montserrat.

Més informació: Extra Full Dominical Setmana de la Bíblia

Envia