Pots obtenir més informació aquí.

ACCEPTAR

Celebració d'inici de curs a la Cúria

Data: 26 / setembre / 2016
Agraïment a Mn. Francesc Xavier Escolà, DP, que deixa de ser ecònom diocesà

Divendres 23 de setembre va tenir lloc la habitual celebració d'inici de curs amb els treballadors i col·laboradors que ofereixen els seus serveis a la Casa de l'Església o cúria diocesana.

A les 13h va tenir lloc l'eucaristia, a la capella de la Casa, presidida pel bisbe Agustí i concelebrada pels vicaris i alguns preveres. A la seva homilia, el bisbe va reflexionar sobre el sentit de "tornar a començar un nou curs", a la llum de la Paraula de Déu proclamada.
En el moment de les pregàries dels fidels, es va encomanar a Déu les necessitats de l'Església i de la humanitat, d'aquells que més sofreixen, de la comunitat dels treballadors a la Cúria i el treball que s'engega en el segon any del Pla Pastoral Diocesà.

Posteriorment va tenir lloc un refrigeri per a tots al menjador de la Casa, moment en què es va aprofitar per fer un agraïment especial a Mn. Francesc Xavier Escolà, ecònom diocesà des dels inicis fins ara, que serà rellevat per Rafael Galofré. En les paraules d'agraïment de Francesc X. Escolà, a més de la sintonia manifestada amb el bisbe Agustí durant aquests anys, va haver-hi una menció especial a la seva esposa, pel suport personal i professional per a la tasca desenvolupada. Es va homenatjar l'ecònom sortint amb uns exemplars de la Lítúrgia de les Hores acabada de publicar per part del CPL, amb la renovació dels textos litúrgics.

Envia

Mn. Francesc X. Escolà, rebent l'obsequi de mans del bisbe Agustí