Mons. Agustí Cortés Soriano, bisbe de Sant Feliu de Llobregat fa públics els següents nomenaments, a data d’avui, 2 de febrer de 2021, Festa de la presentació del Senyor: Mn. Xavier Aymerich Miñarro, nou Vicari episcopal de la Vicaria del Penedès, Anoia, Garraf i en substitució de Mn. Pere Milà Vidal que ha exercit aquest servei diocesà des de l’any 2014. Mn. Xavier Aymerich Miñarro continua les seves responsabilitats pastorals a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, com a:
  • Arxiprest de l’Arxiprestat de Vilafranca del Penedès
  • Rector de la Parròquia de Santa Maria –Basílica- (Vilafranca del Penedès)
  • Rector de la Parròquia de Sant Genís (Torrelles de Foix)
  • Rector de la Parròquia de Santa Maria de Foix (El Terme – Torrelles de Foix)
  • Rector de la Parròquia de Santa Magdalena (Pontons)
  • Rector de la Parròquia de Santa Maria (Sant Martí Sarroca)
  • Rector de la Parròquia de Sant Pere (Sant Pere Molanta – Olèrdola)
  • Rector de la Parròquia de Sant Miquel (Olèrdola)
  • Rector de la Parròquia de Sant Pere de la Gornal (Castellet i la Gornal)
  • Rector de la Parròquia de Sant Marçal (Sant Marçal – Castellet i la Gornal)
  • Adscrit a la Parròquia de la Santíssima Trinitat (Vilafranca del Penedès)
  Mn. Vicenç Guinot Gómez, nou Delegat de la Delegació diocesana de Pastoral Sacramental i Litúrgia i en substitució de Mn. Xavier Aymerich Miñarro que ha exercit aquest servei diocesà des de l’any 2005. Mn. Vicenç Guinot Gómez continua les seves responsabilitats pastorals a la Diòcesi de Sant Feliu de Llobregat, com a:
  • Rector de les Parròquies de Sant Miquel Arcàngel i Sant Bartomeu de la Quadra (Molins de Rei)
  • Rector de la Parròquia de Santa Eulàlia (El Papiol)
  • Rector de la Parròquia de Sant Vicenç (Castellbisbal)