En el marc dels actes de celebració del nostre doble aniversari, els 500 anys de la fundació de la parròquia de Sant Llorenç, i els 20 anys de la creació de la diòcesi, s’ha programat, per aquest divendres 21 de juny, a les 20.30 h, a la Catedral-Parròquia de Sant Llorenç, un concert especial de l’Escolania de Montserrat.

Recordem les darreres celebracions en el context d’aquesta efemèride: l’Eucaristia del 26 de maig passat, presidida pel nunci apostòlic, amb la felicitació del papa Francesc i el dinar popular, a la plaça de la Vila de Sant Feliu de Llobregat, en el qual es van aplegar més de 1.000 persones. I la trobada diocesana de final de curs del diumenge 16 de juny passat amb la presencia de preveres, diaques, religiosos i laics de les parròquies del nostre bisbat: amb el testimoni del treball fet en aquest curs i l’acollida del Jubileu de l’Esperança del 2025.

L’Escolania de Montserrat visitarà la Casa de l’Església

Abans del concert el bisbe Agustí rebrà els infants de l’Escolania a la Casa de l’Església per fer una visita i sopar.

Seguidament, es dirigiran cap a la Catedral-Parròquia de Sant Llorenç de Sant Feliu de Llobregat on el Vicari general i rector de a Catedral-Parròquia donarà la benvinguda als assistents al concert. El bisbe Agustí agrairà especialment la presència del Pare Abat de Montserrat, Manel Gasch, i els familiars i professors de l’escolania. També hi assistiran representants de la corporació municipal.

Concert en benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat

El concert d’aquest divendres 21 de juny tindrà una durada d’una hora i escaig i la temàtica musical estarà dividia en dos blocs. Primer, es cantaran cançons religioses i montserratines de renom, i, posteriorment, s’interpretaran cançons populars catalanes.

El preu de l’entrada són 20 euros i la col·lecta anirà destinada en benefici de Càritas Diocesana de Sant Feliu de Llobregat.

Serà la 2a vegada que el cor infantil montserratí actuarà a Sant Feliu de Llobregat després del concert benèfic del 2013.

Actualment, 8 escolans són de la nostra diòcesi.

Properes activitats rellevants

Divendres 13 de setembre, a les 18.00h, concert de sardanes molt acurades amb l’estrena de la sardana dedicada a la Catedral-Parròquia de Sant Llorenç, escrita pel compositor, Joan Josep Blay. Serà a l’interior del temple parroquial i es comptarà amb la presència de la cobla Jovenívola de Sabadell.

Dissabte 5 d’octubre, a les 20.00 h, s’estrenarà el retaule de Sant Llorenç, a la plaça de la Vila, davant de la Catedral.

Trobareu tots els actes aquí:

Et recomanem