El 15 i 16 de novembre passat, a Madrid, es va celebrar la reunió dels nous delegats diocesans de Missions i directors diocesans d’Obres Missionals Pontifícies (OMP) convocats per José Maria Calderón, president estatal d’OMP, en la qual hi va assistir la nostra delegada, la Gna. Gràcia.

Des de la Comissió Episcopal per les Missions de la Conferència Episcopal Espanyola (CEE) es va comentar tot el que comporta aquesta missió i van informar del que serà la tasca de tots els delegats i delegades de les diòcesis de l’Estat, així com també la forma de dur-les a terme.

En la trobada estatal, van assistir, a banda de la delegada de la nostra diòcesi, la Gna. Gràcia; els delegats de Tarragona i Solsona.

Cal destacar les visites presencials que van realitzar tots els nous delegats a les seus de la Conferència Episcopal Espanyola i a les Obres Missionals Pontifícies, aquesta última amb un diàleg profitós amb les diferents persones que allà hi treballen: secretaria general, equips de comunicació, de relacions institucionals, de campanyes missioneres, i  de logística.

Tal com ens recorda la nostra delegada de missions, la Gna. Gràcia, “tots podem fer aquest servei a l’Església amb alegria i disponibilitat”.

Et recomanem