Hi ha parròquies que realitzen el seu programa a l’emisora municipal.

“Tu parroquia” és un nou programa a Ràdio Castelldefels que va començar a emetre’s per primera vegada dissabte 24 d’octubre. Cada dissabte, a les 10h en directe, o després en la ràdio a la carta, informa de la vida i les activitats de la Parròquia de Santa Maria i els altres temples de la població, així com de l’Església universal. Aquest serà segurament l’últim programa de ràdio parroquial que ha nascut a la nostra diòcesi, però són diversos els que ja funcionen, alguns des de fa molts anys.

Per exemple, des de 1991, “Obrint camins”, a Ràdio Molins de Rei, és un programa dedicat als valors humans i cristians, un altaveu al servei de totes les iniciatives que treballen per fer un món millor per a tothom.

A Ràdio Desvern funciona el programa “Veus de la parròquia”, gràcies a un bon equip de col·laboradors, i s’apropen als oients amb continguts relacionats amb el ser cristià avui, la Paraula viscuda i les activitats del grup de Justícia i Pau.

“De bat a bat” és l’espai de la Parròquia de Piera i s’emet els dimarts a les 21.00 i els dijous a les 23.00, en repetició. Aquest és el programa més veterà de Ràdio Piera, amb més de dues dècades en antena, i actualment l’edició i presentació va a càrrec de Mn. Xavier Montané.

La teva parròquia, també fa un programa a la ràdio local? Contacta amb premsa@bisbatsantfeliu.cat i explica’ns-ho. Podem fer xarxa i ajudar-nos mútuament!