Cridats a buscar-se la vida!

El Secretariat Interdiocesà de Joventut està preparant la 5a Jornada d’animadors de pastoral juvenil per al dissabte 8 de febrer, a la Cova de Manresa, sota l’estimulant lema “Cridats a buscar-se la vida”.

Plantejada com una trobada formativa per donar eines, des del coneixement i l’experiència vital, a qui acompanya els joves i adolescents en el seu camí de creixement en la fe i humà, els continguts pivotaran entorn dos eixos: la dimensió missionera de la crida de Déu, amb l’aportació de Mn. Joan Soler, prevere del bisbat de Girona i delegat de vocacions, i la cultura vocacional com a element transversal de la formació de tots els cristians, amb la intervenció de Carles Muñiz, prevere del nostre bisbat i delegat de Pastoral de Joventut. També hi haurà una taula rodona vocacional, amb diversos testimonis d’acompanyament vocacional.

Per a més informació podeu consultar santfeliujove.cat, el web del Secretariat Interdiocesà de joventut esglesiajove.cat o escrivint a santfeliujove@gmail.com.

Data: 30 / gener / 2020